وكيل روابط نامشروع در تهران
نوشته شده توسط : ابراهیم مشهدی

وكيل روابط نامشروع در تهران

 

امروزه در شهر تهران با افزايش جمعيت و نفوذ برخي الگوهاي نامناسب يا وضعيت نامناسب اقتصادي و غيره، روابط بين زن و مرد غير متاهل افزايش يافته است و قانونگذار در ماده 637 ق.م. قانون مجازات به دنبال جلوگيري از اين رويه در جامعه است. اما اگر شما مظنون به اين اتهام هستيد باعث نمي شود مقامات قضايي اقدام يا رفتار شما را راي تفسير كنند و بايد بر اساس قانون باشد. .
جرم كيفري چيست و چه عملي را رابطه نامشروع مي نامند؟جرم مجموعه اي از افعال و رفتار و ترك فعل است كه قانون براي اين اعمال مجازات در نظر گرفته است و براي تحقق جرم بايد فعل مجرمانه مادي داراي عنصر معنوي به معناي قصد و آگاهي در ارتكاب باشد. عمل تا جرم قابل مجازات باشد. حال در جرم روابط نامشروع كه منظور عرفا رابطه زن با غريبه اي است كه به سن بلوغ رسيده اند و با يكديگر روابط بدني پايين تر از زنا برقرار مي كنند.
 زنا چيست و چه تفاوتي با روابط نامشروع دارد؟
زنا به معناي دخول جنسي (قرار دادن آلت مرد در فرج يا مقعد زن) است كه جرم بين زن و مردي است كه رابطه زناشويي ندارند و يكي از حداكثر مجازات هايي است كه شرع و قانون صد در صد آن را پيش بيني كرده است. مژه ها گرفته شده و در صورت اثبات قابل تغيير، تخفيف و تعليق نيست، البته انواع مختلفي دارد از جمله زناي محصن و زنا، زناي قهري و غيره كه مجازات آنها متفاوت است كه در اين مقاله به آنها اشاره نمي كنيم، در حالي كه روابط نامشروع جنسي ندارد و شامل مواردي مانند دست زدن، بوسيدن، در آغوش گرفتن و غيره مي شود. يك وكيل زنا در تهران به وضوح مرز بين زنا و رابطه زنا را تشخيص داده و از موكل خود دفاع مي كند.
مصاديق جرايم نامشروع و منافي عفت چه جرائمي هستند؟ وكيل روابط نامشروع در تهران به شما مي گويد:
دوستان عزيز توجه داشته باشيد كه طبق نظر معاونت حقوقي قوه قضائيه جرايم غيرمجاز با پيامك هاي عاشقانه يا قدم زدن در پارك و سينما رفتن محقق نمي شود و آنچه جرم رابطه نامشروع را تشكيل مي دهد تماس فيزيكي است. البته اين مسئوليت بر عهده خود بخش است. در قانون قوه قضائيه آمده است: اگر زن و مردي مجرد يا متاهل از طريق فضاي مجازي جوك جنسي و پيامك تصويري و پيامكي انجام دهند، طبق عرف و عرف كشور اسلامي، جرم رابطه نامشروع محقق مي شود.
رابطه نامشروع شامل موارد زيادي است، اما اين عنوان بيشتر مربوط به رابطه زن و مرد است، بنابراين داشتن تماس فيزيكي مانند بوسيدن و لمس زن و مرد بدون تجاوز جنسي يكي از موارد اصلي رابطه نامشروع است. .
اما در كل موارد زنا، فحشا، تجاوز جنسي، پوشيدن لباس نامناسب در ملاء عام، رابطه جنسي زن و شوهر در ملاء عام، افتتاح مراكز فساد و فحشا، تظاهر به اعمال حرام در ملاء عام و ... تحت عنوان مجرمانه حرام است. روابطكدام مرجع صلاحيت رسيدگي به جرايم غيرقانوني را دارد؟جرايم نامشروع در دادسرا رسيدگي و رسيدگي نمي شود زيرا حيثيت و حيثيت افراد در زمينه هاي اخلاقي براي قانونگذار از اهميت ويژه اي برخوردار است و مستقيماً جهت رسيدگي و تعقيب و در نهايت صدور رأي به دادگاه كيفري ارسال مي شود. مدعي العموم يا دادستان به دادگاه كيفري 2. ممكن است دادگاه كيفري با صدور قرار منع تعقيب يا تعليق تعقيب متهم را به رابطه نامشروع محكوم كند.
مجازات جرايم غيرقانوني چيست؟
بر اساس همين ماده 637 قانون مجازات اسلامي، اعمالي مانند تقبيل، ملامسه و معاذا در صورتي انجام مي شود كه هر دو بالغ و عاقل و داراي اختيار و علم و قصد باشند. حكم دادگاه تا 99 ضربه شلاق خواهد بود و در صورتي كه يكي از دو طرف يا شخص ثالث از انجام اين عمل امتناع ورزد، فقط رد كننده به مجازات زنا محكوم مي شود. دارد




:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: